keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Aurinko armas kuivas satehen...



Helou,

Mitä kuuluu? Täällä vedetään arkea letti hulmuten tuulessa ja nautiskellaan täysin siemauksin auringosta. On ihan hirmuisen keväinen fiilis, kun aurinko on paistanut ja valoa riittää iltaan asti.

Tänään kaivoin aurinkolasitkin mukaani, kun lähdin aamulla duuniin, mikä olikin erittäin hyvä juttu koska mollukka paistoi aika matalalta kun lähdin töistä.



Mihin te muuten laskette käsistänne tavaranne (ne pakolliset, avaimet/kännykät/yms sälät), kun kotiudutte? Mä usein lasken ne meidän olohuoneen puolella olevalle tasolle, koska meillähän ei ole eteisessä mitään laskutasoa.

Nappasinkin teille kuvat noista mun arkisista roippeistani, kun valoa tulvi sen verran ikkunoista. On kyllä ihan käsittämätöntä, että ollaan jo maaliskuussa! Juurihan mä vaihdoin duunipaikkaa ja nyt olen jo kohta ollut siellä puolivuotta. Mä en voi käsittää, että aika menee näin nopeasti.


Mitäs teidän arkeen?




Arkisin lätinöin,


Jonna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentista!