sunnuntai 31. elokuuta 2014

Käyttökokemus Nike+ FuelBand SE-aktiivisuusrannekkeesta



Päivää,

Multa on pyydetty käyttökokemuspostausta mun uudesta korustani, eli Nike+ FuelBand SE-aktiivisuusrannekkeestani. Postailinkin täällä kyseisestä ihanuudesta ja olihan se sitten tilattava. Pieni tsemppari tähän elämäntapamuutokseeni.

Tilaus olikin hieman haasteellinen, kun sitä ei suomesta saanut tilattua. Mä tilasin sen sitten englannista Nikeltä. Myös Tanskasta olisi voinut tilata. Pientä kikkailua joutui harrastamaan tilausvaiheessa, koska maata piti vaihtaa kesken tilauksen, mutta kun tilauksen sai tehtyä, niin alle viikko meni ja ranneke oli kädessäni.



Rannekkeen aktivoiminen Niken sivuilla oli helppoa, kun vain tuikkasi johdon rannekkeeseen sekä koneeseen ja seurasi ohjeita. Laitoin myös iPhoneen apsin, että voin sitäkin kautta seurailla menojani ja aktiivisuuttani.

Itse tilasin erikoismallistosta tuon musta-kultaisen ihanuuden, koska tahdoin rannekkeen joka ei näytä perinteiseltä/liian urheilulliselta laitteelta, vaan menee ihan korusta.

Olen nyt reilun viikon laitetta käyttänyt 24/7 ja tässä omat käyttökokemukseni Nike+ FuelBand SE-aktiivisuusrannekkeesta:

+ kaunis ulkonäkö

+ helppo aktivoida

+ toimii kellona

+ helppo seurata omaa aktiivisuuttaan rannekkeesta (kalorit, askeleet, Niken omat Fuel "pisteet")

+ tarkempia käyriä voi tutkia iPhonen apsin kautta tai kirjauduttuaan Niken sivuilta (omilta sivuilta)

+ kestää vettä (ei silti suositella uimista, olen kyllä suihkussa käyttänyt sitä)

+ hinta oli samaa luokkaa erikoismallistossa, kun tavallisellakin myynnissä olevilla rannekkeilla (108€)


- ei kestä uimista

- ei mittaa sykettä (ei siis sisällä mitään vöitä yms.)

- ei saa suomesta

- ottaa askeleet kävelyssä, mutta pyöräillessä täytyy duunata ranneke nilkkaan (mä tungen sen sukkaan!) ;)

- hinta on silti aika suolainen, mutta niin se näyttää olevan kilpailevissakin laitteissa



Mä olen itse ollut todella tyytyväinen ostokseeni. Ranneke on oiva tsemppari ja siitä on kätevä katsoa että onko niitä askelia oikeasti ottanut tarpeeksi päivittäin. Tulee myös huomaamatta "kerättyä" askeleita kun tarkastelee välillä lukuja.

Onhan tämä tälläistä hifistelyä, mutta kaikki keinothan on sallittuja, kun suuria elämänmuutoksia on tässä tehty. Motivaation ylläpitäminen ja itsensä tsemppaaminen vaikka sitten aktiivisuusrannekkeella ei kuitenkaan ole pahin mahdollinen asia maailmassa. :)

Sellainen on siis Nike+ FuelBand SE-aktiivisuusmittari. Kaunis, kun koru ja toimii hyvänä tsempparina. Voin siis lämmöllä suositella, jos ei tarvitse sykeominaisuuksia.

Jos on laitteesta jotain kysymyksiä niin antakaa tulla kommenttiboksiin tai kurkatkaa Niken sivuilta, mä lähden nyt liikkeelle, että saan kivoja lukemia mun koruuni.



Terkuin,


Jonna






(Postaus sisältää mainoslinkin.)

1 kommentti:

  1. Hei! Niken sivuilta ei tuota löydy. Mistä sen voisi ostaa

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentista!