sunnuntai 10. elokuuta 2014

Aktiivisuusranneke vai koru? Nike+ FuelBand SE limited-edition METALUXE Collection



Moikka,

Täällä ollaan lopetettu lahnaaminen! Ruotuun on siis palattu rytinällä, niin ruokavaliossa, kun liikunnankin saralla. Ja voin sanoa, että ei ole ollut ihan niin helppoa, kun ajattelin.
Aloitin juhannuksena kesäloman ja edelleen eiliseen asti olin ns. lomamoodissa, vähäisellä liikunnalla sekä herkkuja mussuttaen. Ruoka-ajat olivat miten sattuu ja jäätelödieetti oli päällä. Eilen aloitin taas normaalin ruokavalion ja tänään pyyhin hämähäkinseitit salikengistä. Reipas treeni salilla saikin jalat huutamaan Hallelujaa ja tärisemään ihan kunnolla. Mutta ei tauosta ihan hirveetä haittaa nähtävästi ollut, koska sain lisäillä painoja ihan reippaasti, omat enkat menivätkin tänään rikki muutamassa laitteessa.



Mä tosiaan aloitin tämän vuoden alussa projektin nimeltä "liikunnanilon metsästys". Ja se ilo on löytynyt. Nyt kesälomalla on ollut pisin tauko liikunnasta ja siksipä otinkin kovat aseet käyttöön, että liikunta alkaa taas maistumaan tauon jälkeen. Sanon sitä motivaattoriksi ja samaa keinoa käytin vuoden alussa.
Lupasin siis itselleni lahjan, vuoden alussa lahja oli uudet lenkkikengät, kun olin käynyt 10 kertaa lenkillä. Ja nyt lahja on Nike+ FuelBand SE limited-edition METALUXE Collectionin Gold-aktiivisuusranneke.




Mä tykkään motivaattoreista. Ja koska sen täytyy olla asia mitä käyttäisin mielelläni, niin mikä olisikaan parempi, kun kaunis koru eli musta-kultainen aktiivisuusranneke.
Okei, hinta on tavallisia aktiivisuusrannekkeita ehkä hivenen kalliimpi, mutta ei niin paljon, ettenkö sitä erotusta maksaisi. Onhan tuo ranneke astetta tyylikkäämpi, kun yksikään niistä rannekkeista mitä olen katsonut.
Naisellinen, tyylikäs ja silti aktiivisuutta mittaava härpäke. Ja hei, noita saa myös ruusukultaisena ja hopeisena jos keltakulta ei miellytä.



Nyt mun täytyy vain enää keksiä se tavoite. Olisikohan 10 salikertaa hyvä...? ;)

Onko teillä aktiivisuusrannekkeita tai sykemittareita? Tai niitä muita vempaimia mitkä mittaa unta/askelia/hengitystä...
Entä onko teillä muilla ollut ongelmia lähteä tauon jälkeen taas liikkeelle tai palata ruotuun ruokavaliossa, vai olenko mä ainokainen urpo joka lipsuu tälleen? :)

Mun on pakko saada tuo ranneke, se on ihan hitokseen magee, eiks ookkin?




Terkuin,


Jonna




(Kuvat lainattu luvalla: Nike. Postaus sisältää mainoslinkkejä.)


6 kommenttia:

  1. Mulla on Polarin Loop ja ihan siitä syystä, että siihen voi yhdistää sykevyön. Pelkän aktiivisuusmittarin toiminnot ovat aika suppeita ja kyllästyminen iskisi varmaan nopsempaa ilman sitä.

    Tsemppiä! Itellä kesätauon katkaisi nyt sopivasti tappoviikonloppu, eli koko viikonloppu workshoppeja!
    -Paula

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä mietin kanssa, että tarvitsisinkohan sykevyö-ominaisuutta, mutta tulin siihen tulokseen että en tarvitse. Uskon etten vedä kuitenkaan koko aikaa maksimisykkeellä ja että keho kertoo oikean vauhdin. :D
      Mutta Polar Loop on kyllä ollut yhtenä vaihtiksena itsellänikin, tosin tuon Niken kauneus voitti.

      Au, kuulostaa totaaliselta tappoweekendiltä, toivottavasti selvisit voittajana. <3

      Poista
  2. Kaima liittyi lukijaksi :) Muakin kiinnostaisi tuollainen, paljoko se maksaa (en jaksa googlata ;D). Mä käyn 3-4 kertaa vikossa salilla ja välillä käytän sykemittaria, välillä en. Välillä se vaan häirittee kun tulee kytättyä juoksumatolla vaan sykettä ;) Omronin askelmittari löytyy, mutta vaatisi uutta patteria. Miten se käykin aina niin, että kun loppuu patterit niin laite on sitten "rikki" ja sen käyttö jää kokonaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon keltakultaisen hinta näyttäisi olevan 145 dollaria/108 euroa, eli ei nyt ihan kamalan paha. Kybän enemmän, kun ns. tavis mallit.
      Ainoa miinus on se, ettei suomesta niitä löydy (tietääkseni), vaan joutuu tilaamaan Niken verkkokaupasta.
      Mä kanssa mietin sykevyöllä varustettua, mutta uskon että keho kertoo koska on liian kova/matala syke. Eipähän tule tuijoteltua sitten pelkkää sykettä, vaan antaa mennä kun siltä tuntuu. :D

      Toi patterijuttu on NIIN totta! Mulla on ihan perus rannekelloissa toi sama ongelma. ;)

      Tervetuloa messiin kaimaseni, Instassahan me ollaankin jo oltu pitkään kimpassa. <3

      Poista
  3. Näyttää tosi kivalle sun uus blogi, vau! :) Mielenkiinnolla seurailen, mistä kaikesta keksit kirjoittaa!
    Mulla on kans ollut aktiivisuusranneke harkinnassa, tuo esittelemäsi olisi kyllä kaunis vaihtoehto. Täytyy vielä perehtyä niihin tarkemmin ja vertailla ominaisuuksia. Ajattelin sellaista, joka pelaa androidin kanssa, niin voisi kännykällä tutkailla rannekkeen tallentamaa tietoa. Pitäisköhän itsekin asettaa reippauspalkinnoksi ranneke... jos vaikka jouluksi, jos siihen mennessä teen tietyn määrän salitreenejä. Tai sporttielokuun päätteeksi, jos yksikään treeni ei jää väliin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanaa että hyppäät mukaan tänne. :D

      No noita ominaisuuksia mäkin olen tässä vertaillut ja kyllä toi mun mielestä riittää ainakin mulle. Toi kyllä toimii Androidillakin, joten saat kännyyn tietoja liikkeistäsi ja unesta. :)

      Mä kanssa mietin joulua, mutta ei, en jaksa odottaa niin pitkään, joten eiköhän se kohta lähde tilaukseen. Olkoot vaikka -15kg lahja itselleni. ;)

      Poista

Kaunis kiitos kommentista!