lauantai 27. syyskuuta 2014

Theresen upeat uutuudet




Hyvää huomenta,

Lauantait on kyllä maailman ihanimpia päiviä. Kun ei ole kiire minnekkään ja saa kölliä sängyssä pitkään. Siinä mä olen kyllä taitava, köllöttelemisessä nimittäin. Eilen vaihdoin viikonloppua varten puhtaat lakanat päivällä ja menin ihan vain vähän tuoksuttelemaan niitä sänkyyn, kunnes heräsin 3 tunnin kuluttua. Olin sitten nukahtanut. No, lomapäivänä se ei ole paha... ;)

Mutta mennäänpä asiaan!
Mä olen vuosia jo diggaillut Therese Sennerholtin printeistä. Ne puhuttelevat meikäläistä kovasti. Ja sopivat meidän sisustukseen aika kivasti värien puolesta.
Syksyn tullen häneltä on taas tullut ihania uutuuksia, tällä kertaa hieman erilaisia. Jopa värillisiä, mutta niitä ei täällä nähdä. Kannattaa kuitenkin kurkata hänen nettisivuiltaan nekin, uskon monen teistä tykkäävän niistä.




Uutuuksista ihastuin kovasti postauksen kuvina oleviin teoksiin. Yksinkertaisia, mutta kauniita. Ja mustavalkoisia...

Ylimmän kuvan Bold and Straight on yksinkertaisuudessaan ihan mielettömän hauska. Voisin helposti nähdä sen meidän seinällä. Eikä nämä muutkaan uutuudet yhtään huonompia vaihtoehtoja ole.







Tykkäättekö te Theresen taiteesta? Onko printit teistä jo out vai vieläkö niiden nousukausi jatkuu?

Täällä nautiskellaan tästä rauhallisesta meiningistä ja kohta lähdemme viettämään "perhe-lauantaita" anoppilaan. Pääsen siis rapsuttelemaan mun karvaista ystävääni, eli anopin iloista Leo koirulia. Hän luulee edelleen olevansa pieni sylikoira, vaikka kultainennoutaja onkin...
Ihanaa. :)


Mukavaa ja rentoa löördaaggia murut,

Jonna



(Kuvat lainattu: Therese Sennerholt)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentista!