torstai 4. syyskuuta 2014

Aurinkolasit etsinnässä



Moikka,

Tänään tuolla auringonpaisteessa talssiessani tajusin taas, että mulla on suuri tarve kunnon aurinkolaseille!
Jotkut ovatkin varmaan jo kuulleet surkuhupaisan stoorin aurinkolaseistani. Rakas, ihana aviomieheni myi meidän automme tuossa puolitoista vuotta sitten (talvella) ja koska minä olin lähinnä autolla ajellut, niin tietysti siellä auton omassa (aurinko)lasien säilytyskotelossa olivat mun helvetin kalliit aurinkolasini. Ja kyllä, sinne meni ne lasit, auton mukana.
Ja miksi emme soittaneet perään? No siksi, etten talvella kaivannut niitä Givenchyn ihanuuksiani. Keväällä etsin sitten kissojen ja koirien kanssa niitä laseja, kunnes tajusin että voi helvetti, nehän meni auton mukana!

Eikä siinä mitään, mutta ne aurinkolasit olivat mulle erityisen rakkaat. Ostin ne meidän häämatkalta, kahdeksan tunnin etsimisen (ja miljoonien aurinkolasien sovituksen) jälkeen. Jalat olivat muussina, aivot sulaneet 40-asteen helteessä ja sitten mä löysin ne upeudet. Sanoin ei voi kuvailla sitä tunnetta, kun ne laittoi päähän ja se oli siinä. Oikeat olivat löytyneet!

Olenkin tässä viime ajat (vuoden!) etsinyt niitä oikeita laseja, taas kerran. Tuntuu niin hanurilta, että menetin rakkaat lasini. Jokaisen aurinkolasien kokeilun jälkeen olen vain verrannut niitä niihin menetettyihin ihanuuksiin...



Fendi beige, 129€

Nyt löysin muutaman ihan ok näköisen mallin Fendiltä. Ne mun Givenchyt olivat juuri tuollaiset vaaleanbeiget, pienillä kultaisilla sekä timanttisilla yksityiskohdilla varustellut.
Noi voisi olla aika hyvä vaihtoehto...





Fendi musta, 119€

Toiset ovat sitten mustat Fendin lasit. Tällä hetkellä olen mennyt H&M.n parin egen laseilla ja ne ovat olleet vähän noiden mustien malliset. Tosin ne on jo hajonnut (toiset) ja toiset meni rikki...
Eli nyt on jo ihan oikea tarve kunnon aurinkolaseille.

Kovasti on noi Reiskat nyt in, mutta mun kaaliin ne ei vain sovi. Tai voisi sopiakkin, mutta mä en tykkää niistä itselläni. Luotan tuollaisiin helkutin isoihin laseihin mielummin. Saapahan esim. puoli päätä piiloon, jos ei jaksa meikata. ;)

Millaiset aurinkolasit sulla on?


Ihanaa iltaa!


Jonna



(Kuvat lainattu: Fashionesta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentista!