sunnuntai 30. marraskuuta 2014

1. Adventti



Hei,

Nyt se on sitten ihan virallisesti alkanut, vuoden kauneimman juhlan odotus. Ensimmäinen Adventti-kynttilä on sytytetty.
Mä nostin noi meidän kynttilät tuolta keittiön ikkunalaudalta tänne olohuoneen tasolle, koska siinä niitä on kivempi katsella.




Kuvissa näkyvä perjispuskani on mun duunipaikan viereisestä kukkakaupasta. siellä mä luuhaan joka perjis, valikoiden omaa puskaani viikonlopulle. Tällä kertaa valitsin tulppaaneja ja kukkakaupan omistaja lisäsi siihen palmunlehtiä. Kaunis ja yksinkertainen, tykkään.



Täällä ollaan vähän hukassa. Mulla ei nimittäin ole minkäänlaista inspiraatiota tehdä tänä vuonna joulukalenteria itse. Taidan tyytyä ostamaan teinille jonkun kaupan suklaakalenterin. Se olisikin vaihtelua, koska sellaista hänellä ei olekkaan ollut vuosiin. ;)

Tänään olen ollut jo aamusella liikkeellä. Kävin piipahtamassa markkinoilla, sekä mutsia katsomassa sairaalassa. Neljä viikkoa jo onnettomuudesta, mutta edelleen hän joutuu olemaan sairaalassa.
Toivottavasti pääsisi jouluksi kotiin.

Nauttikaahan ihanasta 1. Adventista,

Jonna




PS. Vielä tänään yhdeksään asti on mahdollista äänestää mun kuva voittoon sekä osallistua FDS 150 euron lahjakortin arvontaan, tästä. Klik, klik siis! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentista!