sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Itsensä lahjomista




Heippa,

Mä kerroinkin  eilen teille, että käväisin perjantaina Marimekon myymälässä aikeissa kysellä eräästä asiasta, mutta sorruin sitten tekemään myös muutaman ostoksen. Tai sorruin ja sorruin, olihan mulla tarkoitus uusia mekkoja käydä ostamassa. Eli voisin sano, että harrastin itseni lahjomista. ;)




Mä olen etsinyt jonkin aikaa kivaa kangaskassia, joka sopii rennompaan menoon. Sellainenhan sitten Marimekolta löytyi. Kassin toista puolta koristaa m-kirjain ja toisella puolella on punainen sydän. Mä jemmaan sydämen kyllä aina käytössä piiloon joten siksi unohdin kuvata sen puolen kassista tänne.

Kyseisestä kassista tuli kyllä kerta heitolla mun suosikkini, on nimittäin keikkunut ostohetkestä asti olallani.






Toinen ostokseni oli aivan mielettömän ihana ja rento Petja-tunika (mulle mekko, kun olen niin lyhyt). Mustalla pohjalla olevat valkoiset pallot ovat aivan ihanat. Pallerot ovatkin uusin ihastukseni vaatteissa. Täytynee katsella "sillä silmällä" jos jostain löytyisi joku kiva pallerohuivi syksyyn/talveen...
Tunikassa on taskut sivuilla, ihan parasta. Mä nimittäin tykkään ihan kamalasti juurikin sellaisista pienistä yksityiskohdista vaatteissa.

Nyt taas arjen askareisiin!




Mahtia maanantaita,

Jonna




4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eikö olekkin! Kassi-Almana on kiva mennä tuolla kaduilla. :)

      Poista
  2. Ihana kassi ja etenkin ihana tuo tunika! <3 Marimekon tunikat on ihan lemppareita, rentoja mutta siistejä moneen menoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä olen niin rakastunut tuohon tunikaan! Se on niin kiva päällä. Ja kassi on kiva kantaa, just hyvän kokoinen.

      Poista

Kaunis kiitos kommentista!